config.sys w win me

Autor: Sałata (liquidtouch_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 21:19:09 MET DST

Witam
Mam problem, chodzi o to, ze aby uruchomic pewien program dos'owy musze
dopisac jedna linijke w config.sys "files=100"
Nie wiem dlaczego, ale po kazdym ponownym uruchomieniu kompa config.sys znow
jest pusty (nic w nim nie ma), mimo iz dokladnie zwracalem uwage czy
zapisal. Aha, wszystko dzieje sie na laptopie, ale nie sadze, by to mialo
jakies wieksze znaczenie. Czy moze ktos mi pomoc
Maciej