ehh ,mam pecha

Autor: Adam (laam_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 20:56:35 MET DST

od 2 dni walcze (chyba) z padnietym biosem na moim abicie(be6 II)
Dzis przyszedl znajomy ,zeby pocieszyc mnie w zalobie ;)
i usiadl mi na moja kostke biosu.
Przy probie prostowania nozek ,jedna z nich sie ulamala.
No wiec wyjalem kostke z innej plyty(procomp biz1a) i zaczalem testy z
uniflashem (dzieki Tomaszu).
Niestety nic z tego .
Uniflash przed programowaniem "mowi - bootblock mismatch" czy jakos tak .
Ale kosc programuje. Niestety po wlozeniu do plyty ,dalej cisza.
Wyjalem nastepna kosc (asus p3bf). I ta sama sytuacja.

Teraz nie wiem czy ja cos robie nie tak
czy moze w mojej plycie nie padl bios tylko ona sama.

pliss help