Re: Nowe sterki dla SB Live / Audigy !!!

Autor: AnTyCh (antych.no.spam_at_irc.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 19:38:12 MET DST

KoVaR wrote:
> mam teraz takie pytanie do osob ktore mala win XP i instalowaly
> JAKIEKOLWIEK sterowniki
> (oprocz tych z plytki XP)
> czy macie moze jakies problemy z plikiem drvldr32.exe ?

Nigdy nie mialem z tym problemow, ale ostatnio proces drvldr32.exe
zaczal blokwac mi mirca, jak wychodze z jakiejs gry to mirc wisi
i odzywa jak ubije ten proces z task managera. I przy zamykaniu
systemu pare razy pojawilo sie okno zamykania tego procesu, po
czym windows nie chcial sie w ogole zamknac.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy