Czy ktos korzysta z RoboHELP-a

Autor: rotsac (rotsac_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 19:19:08 MET DST

Ściągnąłem to coś z internetu i jest chyba najlepsze z dotychczas przeze
mnie widzianych. Jednak za nic nie mogę ustawić kodowania czcionki na
środkowoeuropejski. Zmieniam font na "CE", ale tu jescze trzeba zmienić
kodowanie, bo wychodzą krzaki.
W tej sytuacji chciałbym zapytać czy ktoś używa i wie jak przestawić to na
polskie literki. Będę wdzięczny za informację.

Pozdrawiam wszystkich

Rotsac