Re: ST31720A

Autor: mac (graczyk82_at_onet.poczta.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 17:54:21 MET DST

DooMiniK wrote:

> win386_at_poczta.onet.pl <win386_at_poczta.onet.pl> wyplodzil:

> Miałem dokładnie to samo z tym samym model. U mnie to był jakiś
> problem z elektroniką a raczej z zimnymi lutami.
> Ze dwa razy przez przypadek kopnąłem w biurko i to się
> intensywniej pojawiało. Wyjąłem wszystkie wtyki zasilające,
> mocniej podłączyłem - działa.

Hmm. Mam ja też go mam. I to dwie sztuki. W jednym występowały w.w.
objawy i wisi na ścianie (fajnie wygląda). Próbowałem kombinować z
połączeniami, podmieniać elektronikę. Nic to nie dało...Drugi piąty rok
siedzi w kompie. I muszę przyznać że jest zajebi...y. Przeżył już 3
inne sztuki, upadek z biurka (podłączony i odpalony!!! - dostał tylko
trochę badów - tak z 300MB:)

--
pzdrw
mac