Re: Athlon 1600 XP

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 17:22:38 MET DST

Rafał Gołębski (itm.pcz.czest.pl) wrote:
> [...]

na pewno w celach marketingowych to jest robione ale...

1700+ dziala naprawde na 1467mhz prawie 250mhz 'slabszy' od p4 1700mhz ale
moze go smialo pokonac.

co by nic nie wiedzacy czlowiek kupil ? p4 (nawet celeron!) 1700 czy athlona
"tylko" 1400 z hakiem ? A naprawde to porcki sa porownywalne.

ot caly trik, masz niby slabszego procka ale wydajniejszego. AMD mowi ze to
porownanie z + tyczy sie ahtlona TB pracuajcego na takiej czestotliwosci ale
gdzies do 2200+ mozna porownywac to z p4.
AMD maja lepsza architekture od intelowskich prockow ale ogranicza ona
szybki przyrost predkosci prockow (skalowanie w czestotliwosciach pracy) ,
intel szybko wskakuje na wysokie F i tym przegania AMD.

tpc.pl w cenniku maja chyba w nawiasie prawdziwe mhz

solotek drv5 bardzo dobra lub gigabyte, juz chyba podawlem tobie model.

abity sa ok (sam mam athlona na kt7a)ale ciut za drogo imho.