Re: Problem DVD Toshiba SD-M1612

Autor: Mariusz (mwpWytnijTo_at_post.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 15:41:26 MET DST

"Grzegorz Klimczak" <grzegorz_klimczak_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam,
>
>Mam DVD Toshiba SD-M1612 Rev.B.
>Wszystko dziala bez problemow z tym, ze po zmianie firmware'u
>z wersji 1004 na wersje 1806 odczyt plyt CD i DVD sie spowolnil.
>Poprzednio bylo 16x/48x teraz 8x/40x.
>W zwiazku z tym mam pytanie czy jest sposob przywrocenia poprzednich
>wartosci
>lub skad mozna sciagnac oryginalny firmware w wersji 1004 Rev.B (01/23/02)
>albo ktorys z grupowiczow moglby mi przeslac w/w firmware.

Troche daleki strzal, ale niedawno drazylem ten temat i pamietam, ze
ludzie mieli klopoty po zmianie firmware jesli wczesniej naped nie
mial ustawionego regionu. Ktos pisal tez, ze po zmianie firmware naped
zwolnil (nie chcial chodzic w UDMA, tylko w PIO) ale nie byl w stanie
powiedziec, jak to naprawil (automagiczne ;-)

Przegladales
    http://forum.firmware-flash.com/
?

Pozdrawiam