Re: Rozkręcanie monitora

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 15:04:24 MET DST

Andrzej Kaczmarek napisał(a):

> Zaszła pilna potrzeba rozkręcenia montora CTX PR700. Czy ktoś może próbował
> takiej operacji i zechciałby się podzelić 'wrażeniami'? Co odkręcać, w jakiej
> kolejności etc. Może jakiś kurs obrazkowy albo instrukcja serwisowa są gdzieś
> w sieci dostępne?

Już nieaktualne - poradziłem sobie, chociaż mało go nie połamałem ;)

Przy okazji: kiedyś dyskutowałem z kimś, kto zarzucał CTXom klonowatość argumen-
tując, że mają one tylko obudowę CTX, a resztę Sony. Tymczasem okazało się, że
ten PR700 miał jedynie kineskop Sony i jeden kondensator (z naklejką Sony).
Cała płyta główna była produkcji CTX włącznie z układami scalonymi.
To tak na marginesie - nie chcę znowu zaczynać tej dyskusji, której i tak nikt
nie wygra :)

--
pozdrawiam,
Andrzej