Re: USB a FIC VA503+ pod amd k6-2

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 07 Jul 2002 - 12:19:18 MET DST

> mam pytaie - czy ktos ma ta plyte wraz z dzilajacym portem usb - port usb
> byl opcjonalnie do kupienia na specjalnym sledziu, na plycie sa wyjscia na
> 10 pinow bodajze - czy ktos podlaczyl do tego moze zwyklego sledzia usb do
> kupienia w kazdym sklepie...

Ja do tej płyty kupiłem kiedyś to oryginalne ustrojstwo (riser card) na allegro
i to działało. Na płytce przy śledziu o ile pamiętam było kilka oporników i
kondensatorów.
 Z drugiej strony opis pinów w manualu płyty był taki jak w innych płytach (z
kolejnością to juz różnie bywa).
Mam to jeszcze zapisane na dysku - może się przyda:

licząc od tyłu obudowy (od śledzi)
Vcc Vcc
USBDAT0- USBDAT1-
USBDAT0+ USBDAT1+
GND GND
- -

"-" piny nie wykorzystane

Niektórzy "spece" twierdzili, że będzie to działać też ze zwykłym śledziem ze
sklepu (takim z wtyczkami na kabelkach) ja jednak tego nie próbowałem.

pozdrawiam
Sławek

ps
Jakbyś chciał eksperymentować to opis gniazda USB masz tu:
http://hwb.acc.umu.se/connector/bus/usb.html