Re: dobry monitor 19" do 2000 zł - Samsung? NEC?iiYama?

Autor: Master Dark Rider (don'tspamplease_Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 11:42:52 MET DST

Użytkownik "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> napisał w wiadomości

> przeszkadzało ;-) Natomiast popracujesz kilka godzin i przestajesz je
> zauważać, po kilku dniach zauważasz je jak ktoś Ci przypomni lub otworzysz

Ale to jest podejscie typu przyzwyczajenie do wypalonych pixeli na matrycy LCD.
Nie do przyjecia np. dla mnie - i duzo kiedys siedzialem przed drutami
i ciagle mnie draznily. Zwlaszcza jesli pracuje sie przy bialych tlach okienek.

pozdrowionka
MDR

--
Linux + Windows = L I N D O W S ! -> http://coolware.prv.pl/allegro