Dylemat za 1000zł

Autor: WiR (crak.net_at_poczta.fm)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 22:07:45 MET DST

Witam
Dostałem takie bojowe zadanie złożyć komputer + monitor za 1000zł :) i tak
się zastanawiam czy to wykonalne, komputer ma być do www, e-mail, ftp,
office, jakieś gierki taki dość przeciętny sprzęt do domu.
Zestaw powinien mieć ;)
Procesor, Płyta główna, Pamięć Ram, Dysk Twardy, Napęd CD-Rom, Karta
Graficzna, Klawiatura, Mysz, Obudowa, Monitor, Karta sieciowa, Głośniki
Karta Muzyczna.
Sprzęt raczej powinien być nowy i teraz pytanie czy da się w ogóle cos
sensownego złożyć do 1000zł ?
Jeśli tak to poproszę o ewentualne konfiguracje, bo mi jak na razie nie
bardzo udaje się zejść poniżej 2000zł ;)

--
WiR