Plyta mi siada ? Proc ? czy cos jeszcze ... moze ..

Autor: Seven3P (Seven3P_at_grafik.3d.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 17:20:06 MET DST

Kupilem sobie durona 800 + plyta glowna ... 128 ram i ge force 32 mx
i hdd 13 gb .. co jakis czas wieszal mi sie komputer.. albo stawal w miejscu
jakby ktos screen shota zrobil i nic nie reagowalo nawet caps lock .. a
czasami popsotu jakby ktos mi reset wcisnol :)
Patrze ze dysk ma duzo blendow to wymienilem na 20 gb .. bylo spoko pare dni
.. i znowu resety i screen shoty :(

Wkoncu stalo sie to notoryczne .. co 10 minut
.. co 5 .. wkoncy zaraz po uruchomieniu systemu siadal nawet na samym
winampie ... wczoraj mi juz zatrzymywal sie podczas wgrywania windowsa .. i
tak pare razy .. a potem juz nawet bios sie nie wlaczyl .. i monitor tez nic
jakby karta graficzna sie spalila .. to ja juz przeklinam ge forca i chcem
nim rzucac o sciane :) sprawdzam karte na innym kompie .. dziala ! .hmm to
podlaczam inna grafike pod PCI .. i.. dziala komp !! .. ale po paru minutach
robilo sie to samo co z ge forcem .. taka sama bajka i tez na koniec nawet
monitor sie nie wlaczal :/ .. a karta dziala na innym..
wiec mam walnieta plyte glowna ? czy proca ? czy mial ktos takie cos ?