Problem

Autor: CHAVEZ de Cornholio (domingo_at_tenbit.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 16:47:27 MET DST

Mam maly ale za to drazliwy problem. Mam kompa w ktorym wymienilem ostatnio
grafike z rivy 16 mb na geforce 2mx400 i od tego czasu mam cos takiego. Po
kazdym wylaczeniu komputera i ponownym wlaczeniu za okolo 30 minut obraz na
ekranie mam pomniejszony po bokach o jakies 2 cm. I tak sie dzieje za kazdym
razem. Moze ktos mapomysl jaka jest tego przyczyna. Aha. Sys. Win XP, Stery
najnowsze + Via Servis Pac

Pozdrawiam
CHAVEZ