Re: SOLTEK SL75 DRV5 - czemu nie dziala?

Autor: Radoslaw Rawinski (cutter.slade_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 14:38:34 MET DST

hi!
Nie dostalem instrukcji, ale udalo mi sie to juz zrobic metoda prob
i bledow. Teraz mam nowy problem :

Po wlaczeniu kompa wiatrak i zasilacz pracuja, wszystko cacy, tylko NIC nie
widac na ekranie. Nie pojawia sie tez zaden dzwiek ze speakera...
Soltek DRV5 + Athlon 1.8 + GF3 MSI + Winbond DDR 256/333 + Barracuda 80 +
Hitachi DVDx16.
Co to moze byc ?
pozdro!

Acrobat