NTG: klej do szkla klejonego :)

Autor: radxcell (radxcell_at_X.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 13:48:25 MET DST

wiem ze NTG, ale nie moglem wymyslic lepszej, a tutaj jak wiem siedza
kolesie, ktorzy takie rzeczy montazowe maja w malym palcu, czyli Wy :)

odpada mi lusterko od szyby w samochodzie jak robi sie goraco

przyklejam kropelka, cyjanopanem, itp...
kleje wolnoschnace odpadaja bo nie ma jak przyciskac tego lusterka

moze znacie jakis klej ktory nie pusci jak temperatura szyby przejdzie 60 stopnie?

rdx