uziemienie

Autor: harston_at_harston.dhs.org
Data: Sat 06 Jul 2002 - 13:42:21 MET DST

Starsznie mnie denerwuje, a zarazem niepokoi to, ze w moich blokach
gniazdka z uziemieniem sa straszna zadkoscia. Jak sie domyslam
listwa nie spelnia swojego zadania, jesli nie ma uziemienia, wiec
powstaje pytanie, Jak temu zaradzic?

Slyszalem ze mozna to zrobic prowadzac przedluzenie z kabla na ktorym probnik
sie nie swieci (nie wiem jak o inaczej fachowo przedstawic).
Czy to prawda? Czy moze ktos zna jakies inne rozwiazanie?