Co zrobic, gdy plyta nie obsluguje mnoznika?

Autor: Grzegorz Malek (gmalek_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 01:21:44 MET DST

Witam wszystkich

Mam taki problem: wlasnie kupilem procka Celerona 1Ghz Coppermine i
przejsciowke Slot1->Fcpga coby ten procek poszedl na moim sprzecie. Klopot w
tym ze plyta maksymalnie wyciagnie 8x100. I teraz mam pytanie: czy procek
dziala w trybie 8x100 zgodnie z ustawieniami biosu czy jego wewnetrzne
ustawienia determinuja tryb pracy (tzn. 10x100) niezaleznie od tego co jest
ustawione w biosie.
I jezeli procek dziala jednak w trybie 8x100, to czy jest jakas mozliwosc
zmuszenia go do pracy w trybie 10x100 ? Z gory zaznaczam, ze upgrade biosu
nie wchodzi juz w gre, najnowszy bios mam wgrany, jest on notabene z 99r,
wiec :(
Za wszelkie sugestie bede serdecznie wdzieczny.

Pozdrawiam

Grzesiek