Win98 + HP 1200 - problem, troche NTG

Autor: Kobi (kobikob_at_2com.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 22:48:46 MET DST

 Witam!

Poszlo to na pl.comp.os.ms-windows.win98, ale nikt nie umial odpowiedziec,
ani doradzic, wiec moze tu ktos mi pomoze.

 Jest taki problem. Posiadam drukarke HP LaserJet 1200 series, udostepniona
 sieci i pracujaca w Windowsie 98. Problem polega na tym, ze kiedy ustawie
 zeby drukarka korzystala ze sterownika HP LaserJet 1200 Series PCL 6
 (hpbf3120.drv) to kiedy wybieram polecenie drukuj w Wordzie, wywala mi
 komunikat: "Pure virtual funktion called", a wyzej napisane hpbf3120.drv i
 Word się zamyka.
 Kiedy chce otworzyc wlasciwosci drukarki z "Moj komputer" wywala z kolei:
 "Program wykonal nieprawidlowa operacje..."(w szczegolach jest: "Rundll32
 spowodowal ogolny blad ochrony w module hpbf3120.drv") Musze wtedy
 zrestartowac, zeby zmienic sterownik na HP LaserJet 1200 Series PS
 (hp1200ps.drv). Na tym sterowniku niby wszystko jest ok, ale kiedy chce
 wydrukowac wiecej kopii niz jedna drukuje kartke z komunikatem:

 Error: undefined
 OFFENDING COMMAND: reinitialize
 STACK:

 i druga pusta kartke.
 Wcześniej na sterowniku hpbf3120 smigala, ze az milo. Teraz bezproblemowo
 pracuje tylko na sterach od hp LaserJet III, ale nie ma wtedy przydatnych
 funkcji z ktorych korzystam.
 Przeinstalowalem Winde, dalem nowe stery i bez rezuntatu. Zostalo mi
jeszcze
 podlaczenie drukarki na USB, ale czy to cos moze zmienic? Spotkal sie juz
 ktos moze z takim problemem??? Co z tym zrobic??? Czy ktos ma jakis
 pomysl??? Pomozcie!

 Dzieki
 Pozdr.