Re: Modyfikacje obudowy - oświetlenie.

Autor: Kecaj (jz3944{nospamik}_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 20:03:15 MET DST

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie może dziwne, ale czy ktoś wie gdzie kupić oświetlenie do obudowy
> komputerowej ? Chodzi o taką wewnętrzną świetlówkę podłączaną do zasilacza

Można coś takiego przecież zrobić ze starego uszkodzonego skanera (o ile lampa z
przetwornicą jest dobra). Co prawda ja takiego oświetlenia do obudowy nie robiłem, ale
rozbierałem właśnie taki uszkodzony skaner, gdzie padła elektronika z CCD. Była tam
właśnie elegancka świetlóweczka z przetwornicą WN na osobnej płytce zasialna chyba 12
voltami.

Pozdrawiam.

Kecaj