Re: lamerskie pytanie-instalacja XP

Autor: Noname (m.a.t.r.i.x_at_hoga.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 19:40:05 MET DST

<Win XP HOME i wersja PROFESSIONAL potrzebują systemu np. 98 lub ME by mozna
<bylo zainstalowac
<Wersja bootowalna to CORPORATION - by zainstalowac nie musisz miec wgranego
<systemu

No wlasnie,ja nie mam Corporation i tu jest problem

<jezu chryste wpisujesz w dosie
<1.litere cdromu i :
<2. cd i386
<3.winnt
<i ruszy setup z dosa :P

Nie badz taki szybki,myslisz ze nie probowalem tego wczesnie??? Nic to
niedaje, tak samo jak ustawienie w Biosie na boot z CD-Romu,dysk jest nie
obslugiwany i nie ma na niego rady.Myslalem ze to takie lamerskie pytanie,a
widze ze nie do konca...
Wiec tu chodzi chyba o wersje Win Xp...musi byc Corporate bo inaczej nie
ruszy...