Re: Oco chodzi? Pomoc potrzebna lub wyjasnienie.

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 18:31:32 MET DST

> "Automatyczne zarzadzanie akustyczne" jest to parametr ktory mam na dysku

Jest to specjalny tryb pracy powodujący, że operacje pozycjonowania zespołu
głowic generują dużo mniej hałasu w porównaniu ze zwykłymi dyskami lub
wyłączoną tą opcją. Dzieje się to kosztem wydłużenia średniego czasu
dostępu. Sam musisz zdecydować, czy wolisz dysk o maksymalnie wyżyłowanych
parametrach wydajnościowych, czy taki, którego prawie nie słychać. Ja mam
Maxtora z podobnym (tym samym?) systemem i zdecydowałem się na to drugie,
zwłaszcza, że spadku wydajności nie odczuwam. Za to "trzepanie" głowicami
słyszę tylko w nocy, kiedy jest idealnie cicho lub kiedy przytknę ucho do
obudowy. Z początku nie mogłem się do tego przyzwyczaić - czułem się, jakbym
pracował na gigantycznym RAM-dysku ;-)

Pozdrawiam
Zbyszek T.