Re: Modem Pentagram OMEN II

Autor: Diesel (konkolp_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 00:50:35 MET DST

Tegoż dnia Thu, 4 Jul 2002 10:38:54 +0200, "Jacek Maliszewski"
<jm_at_mtl.pl> wystukał co następuje:

>Co sądzicie o tym modemie, jakie macie doświadczenia?

Jesli chodzi o wykorzystanie modemu do połaczen z tepsa, to ja
osobiscie nie narzekam, laczy mi się bez zadnych problemow,
najczesciej osiagany transfer to 50,666 Kbps rzadziej w okolicach 45
Kbps. Niestety, jak na razie nie potrafie ustanowic przy jego pomocy
polaczenia callback z netia :(, takze jesli znajde rozwiazanie na ta
bolaczke to bede zadowolony. Oczywiscie to wszystko na winxp i przy
sterach 84.40.0.0. Biorac pod uwage jego cene, chyba nie mozna
narzekac. Ale to moje wlasne zdanie, na grupach mozna spotkac wiele
zupelnie odmiennych opini na jego temat.

Pozdrowienia
Diesel