Re: Serwis skasowal mi dane z twardziela

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:43:13 MET DST

Użytkownik "damian" <dar_wit_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy jezeli wg gwarancji dysk twardy jest dobry, to moge

> ich straszyc sadem, za szkody wyrzadzone? ktos spotkal sie z czyms takim?

Prawdopodobnie w gwarancji do kompa jest napisane, że serwis nie ponosi
żadnej odpowiedzialności za dane na dysku twardym. W takiej sytuacji nic nie
zdziałasz.

A jeśli takiej notki nie ma, to zamiast "straszyć" może lepiej po prostu
złożyć pozew sądowy. Ja też wiele razy straszyłem - ale nigdy nie chciało mi
się bawić w jakieś sądy, zwłaszcza, że na proces czeka się ponad rok. Dane i
tak są już nie do odzyskania. Lepiej udaj się do serwisu i spytaj, czy może
mają jeszcze ten stary dysk (jeśli zamienili) - może da się coś odzyskać.

Pozdrawiam,

Sniper