stalo sie.... [pomocy]

Autor: const (koder_at_toya.net.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:57:38 MET DST

wlasnie stracilem 60gb plikow, ktore zbieralem przez kilka lat...
jednak zyje nadzieja ze cos sie da zrobic
a bylo to tak:

mialem w2000 zachcialo mi sie wrocic do w98 ale przedtem
lubie miec calego dosa wiec instaluje dosa z dyskietki
partycja C (na ktorej byl w2000) byla fat32 i miala 5gb
a jak wiadomo dos jedzie na fat16, a ta jak wiadomo obsluguje
partycje do 2gb!!

Dos sie zainstalowal, a partycje mi ucielo i.... wszystkie nastepne
partycje mi zniknely!!!!

pomocy.. jestem zdesperowany, na tym dysku byla cala moja tworczosc
praca dyplojmowa brata... fuck

mialem backup partycji systemowej ale wlasnie na tych partycjach co zniknely

da sie to odkrecic?
wlasnie szukam w necie progsow do odzyskiwania danych ale nie wiem
czy nie trace czasu.
aha moj dysk to segate

pozdrawiam grupe