Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 16:23:54 MET DST

Cooger napisał(a) w wiadomości: ...
>przede
>co
>no to jesteś waść gigantem dla mnie - nigdy nie widziałem kontrolera SCSI
na
>złączu AGP (Accelerated Grphic Port)
nod obra, cos mi sie moglo pochrzanic - sie mi tak wydawalo, a dawnoi do
srodka nie zagladalem. A poza tym pierwszy raz slysze, co oznacza skrot AGP
:)

>nie
>sie
>pozostac
>Głos rozsądku brzmi tak:
>MS-6561 / SiS745Ultra SiS745 355.00 - masz wszystkie zalety ECSa (czyli
>chipset), drożej, ale z pełnymi opcjami O/C, markowego producenta, płyta
>dobrej jakości :)
co to sa te opcje O/C?

>zaczela
>>
>a co z tą grafą ?
kupilbym jakies GFX2 MX-400 64 RAM, ale to troche pozniej.
Teraz mam Vodo1 i 2D S3 (chyba z 4MB RAM-u czy jakos tak). Oba na PCI, wazne
jest wiec, by plyta miala tych zlaczy kilka (a nie np. 2 lub 3), bo juz na
modem mi nie starczy (skoro SCSI jest na PCI)

>Pozdrawiam,
>
>Cooger

pzdr
Zalek