Re: Jaka plytka dobra pod Althona 1,8 ???

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 15:33:27 MET DST

Użytkownik "noadam" <noadam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy możecie mi polecić jakąś dobrą płytę pod tego Althona. Chciałbym żeby
> płytka pracowała stabilnie i była wydajna. Nie potrzebny mi raid, może być
> kartą dzwiękową na płycie, ATA133.

Co do tego Asus'a, to ja też się wypowiadałem, że nie są zbyt dobre. Ale to
nie do końca tak jest. Gdyby nie to, co usłyszałem od innych - sam kupiłbym
Asus'a "od ręki", bo uważam je za najlepsze z możliwych. Obawiam się tylko
tych problemów z odpalaniem tych płyt z nowymi Athlonami XP (a może to tylko
ściema?).

Dlatego proponuję jakiś z modeli MSI. Mają dość bogatą ofertę i są solidnie
wykonane a do tego bardzo stabilne. Możesz też pomyśleć o jakimś produkcie
ABIT'a - też dobre o ile wystepują w wersjach bez RAID'u. Ostatecznie jakiś
produkt GigaByte...

Pozdrawiam,
Sniper