Re: karta tv

Autor: Wania (dezerterrr_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 15:01:31 MET DST

> wszystkie to taka sama prawie plyta i te same uklady... soft i tak
wywalisz
> bo najlepszy to adobe premiere, virtual dub itp..

Hej
Tak niedokonca sie zgadzam ze bez roznicy, roznica wykonania moze byc i
potem pojawiaja sie dziwne problemy, zdecydowanie polecam Avery... Co do
twojego pomysłu wywalenia softu i zastosowania Adobe Premiera... Gratuluje
pomysłu, karta za 200-300pln i soft za ok. 2000pln... Domyslam sie ze masz
na mysli piracka wersje, tylko powiedz mi po co, koles niebedzie w stanie
wykorzystac mozliwosci tego programu nawet w 50%... Kolejny raz mamy tu do
czynienia z typowo polskim zachowaniem, potrzebuje poskladac film z urodzin
cioci biore Adobe Premiera(oczywiscie pirackiego), potrzebuje zrobic proste
ogloszenie biore Corela koniecznie w najnowszej wersji, potrzebuje napisać
pismo do urzędu biore Office'a XP... Ludzie czy niema już darmowego softu...
Otóż jest i to całkiem niezły niekoniecznie ustępujący drogim odpowiednikom
np. Office XP -> Open Office 1.0PL, Corel -> Aplikacja do rysowania z
OpenOffice'a(na potrzeby większości wystarczy), Adobe Premier -> w ostatnim
PCFormacie był test oprogramowania do edycji Video, był tam również program
darmowy(moze ktorys z czytelnikow PCFormata przypomni nazwe bo niestety
niemam pod reka tej gazety) To tyle co mam do powiedzenia w tym temacie, a
jesli ktos potrafi i chce wykorzystywac komercyjne aplikacje ze sprzetem za
200-300pln to niech chociaz za nie zaplaci...

Pozdr
Bartek