Re: jaki skaner?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 14:47:50 MET DST

Użytkownik "Marcin G" <marci_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zbieram się do zakupu skanera do domu za max 400 zł.
> Myślałem nad MICROTEK SMR 3800, ale nie znam tej firmy.

Mam doświadczenia ze skanerami Plustek UT12 i U24. Jakościowo raczej
kiepskawe, więc odradzam. Widziałem w akcji ze trzy tańsze skanery Canona z
układem CIS i też twierdzę, że jakością nie grzeszą. Ostatnio zapoznałem się
również ze skanerem Microtek SnanMaker 5700 (niestety on trochę kosztuje) -
przyznam, że niezła jakość, chociaż miałem zastrzeżenia do kolorystyki i
nasycenia barw. W domu używam HP ScanJet 4470 (również cena koło 700 zł) i
jestem bardzo zadowolony. Kolorystycznie i jakościowo bije na głowę to co do
tej pory widziałem (chyba dlatego, że jest z nich najnowszy). Jedyna wada
jaka może niektórych męczyć: jest dość powolny, bo skanuje bardzo dokładnie.
Dlatego proponowałbym się zastanowić nad modelem HP 4400 - jest sporo
tańszy, bo nie posiada przystawki do slajdów jak HP 4470.

Pozdrawiam,
Sniper