Re: prosba-ocencie ten zestaw

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 14:11:05 MET DST

"Witold Wladyslaw Wojciech Wilk"
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote:
> masz wiec jeszcze do dyspozycji 250 by dolozyc do tego komputerka.
> procka ja bym szybszego nei kupowal, dopiero gdy beda konczyc

niektóre gry wyraznie szybciej dzialaja z szybszym CPU. Zobacz strony "CPU
Scaling ..." na http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1608 . Dlatego
sugerowalbym od razu kupic Athlon 1600+. Mozna tez oczywiscie przeznaczyc te
kase na solidna obudowe - zawsze to glupio, gdy kiepski zasilacz spali
ulubiona zabawke :>>

B.