Re: Kontroler USB.

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 13:15:47 MET DST

Zakochany wrote:
> [...]

e... dobry chlopak nie bedzie naciagal na koszty ;)
zakochany wezmie instrukcje, odczyta jaki sygnal na jakim pinie, kupi
sledzia za 10zl USB, www.hardwarebook.net poczyta (Tam opisane sygnaly na
kolorowych kabelkach sledzia) polaczy ukladanke, wlaczy w w bios i pokaze
jaki to on madry :)

proponuje HP 6xx