Re: Problem z testowaniem RAMu przy starcie ...

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 12:42:20 MET DST

> co to moze byc, ze przy odpaleniu komputera
> system pokazuje coraz to inna wielkosc RAMu,
> po czym sie wiesza ? Po wymianie kosci na inna
> (na pewno dobra) jest to samo ? Procesor, plyta ?
> Podejrzana kosc wlozona do innego komputera
> dziala ok.

Plyta. Na 100%, ale to nie znaczy, ze musisz juz ja pogrzebac. Moze sprobuj
oczyscic sloty bankow pamieci, bo tam najprawdopodobniej cos nie laczy. Wez
czysta kartke papieru (takiego drukarkowego) zloz na pol, tak zebys mial
taki rozek, zmocz to lekko spirytem i wjedz tym w ten slot i poprzesuwaj w
te i i na zad:). Jelsi to nie pomoze to znaczy ze niekontakty nie byly
skutkiem zabrudzenia tylko mikropekniec na plycie, ewentualnie zimnych
lutow. Naprawiania tego nie podejmowalbym sie we wlasnym zakresie,
aczkolwiek sa firmy, ktore bardzo chetnie i tanio takie rzeczy naprawiaja.
Pozdrawiam!
MA