Re: myszy optyczne?

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 12:25:17 MET DST

> nie ma - czasami jak dlugo nie jest uzywana to sie usypia i przy 1
> poruszeniu jest zwlocznosc (moze 0,5 sek)
>
> - Logitech Cordless Optical

Czyli - jak podejrzewałem (mój post niżej) - Logitech stosuje nieco inną
technologię. Większość standardowych myszy optycznych działa w ten sposób,
że LED oświetlający powierzchnię przygasa w ok. 1 sek po ustaniu ruchu, a
natychmiast (nie zauważam żadnego opóźnienienia) po poruszeniu rozświetla
się pełną mocą.