Re: CD ROM

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 12:06:50 MET DST

Użytkownik "GRZESIO" <grzesio.b_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> mam pytanko:
> mój cd nie czyta wszystkich płyt ,co zrobiś
> -wymienić

To na pewno pomoze :-)

> -wyczyścić

To raczej nie pomoze.

> -czy może to się jakoś kalobruje , jak to sprawdzić ?

Mozna podkrecic laser, ale troche trudno wytlumaczyc jak sie to robi. Trzeba
rozkrecic obudowe i znalezc niewielki potencjometr (gdzies w poblizu
soczewki lasera) i ustawic go metoda prob i bledow tzn. przekrecic go i
sprawdzic czy dziala, jak nie to jeszcze troche, itd. Metoda dosc skuteczna
na kilka CD udalo mi sie reanimowac praktycznie wszystkie, tylko jeden po
miesiacu zaczal sie zachowywac jak przed cala operacja.