Re: dvd - jakie ?

Autor: Xander (alex_74_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 11:05:28 MET DST

> Eeee, nie słyszałem nic o czymś takim, bo nie używam i nie chcę używać win
> xp, ale nawet gdyby to była prawda, to zawsze możesz to obejść np. przy
> użyciu DVDGenie.
>
> Generalnie nie ma się co przejmować regionami - zawsze jest jakiś sposób,
> żeby toto obejść.
>
> Arkhan.

Heh... cyt za PCWorldComputer 06/02 "Windows bez ograniczeń": "...Nawet gdy
uwolnisz swój napęd, łatając wenętrzny firmware, nie uda Ci się odtworzyć
każdego filmu. W windows 95/98/Me można pięciokrotnie zmieniać kod regionu.
Windows 2000 i Xp dopuszczają zaledwie jedną zmianę. Ustawienie
regionuzawarte w programie odtwarzającym obowiązują w obrębie całego systemu
windows."
- ale to już się powoli robi NTG ;)
Trzeba będzie powalczyć ;)

Xander