Re: Gdzie te obniżki ATI ???

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 10:05:22 MET DST

> Do skutku ...

Niby tak , ale kumpel dopomina się juz o wypożyczona od niego grafę :-(
A bez kompa cięzko było by mi wytrzymać ;-(

> Z nowej dostawy ... teraz mają kilka sztuk w do magazynu wjadą w środę ...

To czekamy dalej albo kupie to co napisałem Ci w emailu ...

> A tej cenie będą wersje 128MB (IMHO taki sam który testuję, na referce
ATI)
> ... :-)

A jak tam wersje 128MB ? Jakiś widoczny dopał jest pomiędzy kartami 64Mb a
128MB ?
Sprawdzałes Catalysty 7.74 ?

> Obniżki są faktem ... reszta to Twoja niecierpliwość ... kup wreszcie tego
> Prolinka GF4 i będzie po problemie ... medialnym z resztą ... :-))))

No coś ty :-)
Takie coś mi wciskać :-)

Chce tego %^&#%^&## ATI :-)
Ale w jakiejś rozsądnej cenie a nie jestem aż tak zdesperowany aby zapłacić
kazdą cenę ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///