Re: GF4Ti4200 - nie miala baba klopotu...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 10:00:25 MET DST

> qrde ja tu czegos nie rozumiem. przeciez Gforce 1,2,3,4 mialy odciazac
> procesor
> od obliczen a nie wymagac mocniejszych !!!
> to jakas wielka kupa (czyt. klamstwo, zreszto kolejne nvidi)

E....
To bajeczki Nvidii :-)
Teoretycznie gdyby gry pisane były w 100% tylko pod T&L i wszystkie operacje
przerzucały na T&L to może ...
Ale wtedy żadna osoba któa by nie dysponował kartą z T&L (np.
RivaTNT2,Matrox G 400/450 i jeszcze inne) nie mogłby by w takie gry zagrać

A jak wiadomo producenci gier na to szybko nie pozwolą ;-)

> a wracajac do tematu to faktycznie zrob format i instalacjew od nowa
> i na pewno bedziesz mial lepszy wynik.
> dla porownania ja mam Celerona 900 @1100 na plycie BX i z kartaRadeon 8500
> LE
> ma wynik ok. 6500 to u ciebie powinno byc znacznie lepiej.

Niech porobi testy w 1600x1200 ....

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///