Re: ATi Radeon + Athlon = problemy???

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 09:47:39 MET DST

Kwirion wrote:
> ( http://www.tomshardware.pl/graphic/01q4/011123/index.html )
>
> Prawda li-to???
>
> Trochę mnie to zaskoczyło... bowiem wykoncypowałem już sobie zestaw ATi
> 8500 z Athlonem XP (SiS 746) zamiast Intela.

Osobiscie uzywam Radka 8500 (ATi) z AthlonemXP na plycie Soltek DRV4.
Nie zauwazylem zadnych niekompatybilnosci ani spadku wydajnosci pod
WinXP. Z jakiej okazji to pisali? Jakies szczegolne przypadki - to sprawdze?

Wlasnie zagladnalem na ten artek. Chlopie!!! Popatrz jaka tam data
widnieje!!! Wez ty czasem patrz co czytasz. To pewnie byl problem ze
sterownikami. Teraz jest wsio OK.

Ufffff... a juz sie przestraszylem, ze Radek to jakas faktycznie kicha.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/