Re: przesiadka z BX133RAID na ST6

Autor: majkelm (majkelm_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 07:41:44 MET DST

Użytkownik "drdee" <drdee_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> miałem płytę ABIT BX133raid ale mi padła i wyminili mi na ABIT ST6
> mam wrażenie że na tamtej płycie chodził mój komp szybciej
>
> co zrobić żeby po testowaniu pamięci po włączeniu kompa nie wyskakiwał
> napis - dobrze nie pamiętam ale pokazuje coś tam częstotliwość 100Hz

Ja wczoraj złożyłem sobie ABIT ST6 + celeron 1,2 tualatin + 256 Ram 133Mhz i
mam to samo, wydaje mi się że ten komunikat informuje o częstotliwości
taktowania pamięci.
I tu niemiłe zaskoczenie jak podali na
http://www.pc.com.pl/lab_pokaz.asp?lab=173&str=1197 ten proc ma zablokowaną
magistralę pamięci na 100Mhz a płyta niestety nie chce mi "pomóc" w
zmuszeniu ramu do pracy na 133 przy FSB 100.

Ale ja również mam pytanko co do ST6. Mam dysk IBM DJNA.(zapomniałem
cyferek) 13.5 GB. Na starej płycie była jedynie obługa UDMA33 więc
wyłączyłem w dysku UDMA66, teraz ta płyta powinna kręcić ten dysk na UDMA66,
ale jednak tak go nie wykrywa, ale jako UDMA33, dlaczego ?