Re: Jak wejsc do BIOSU w Compaq'u ?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 00:48:01 MET DST

On 4 Jul 2002 11:16:27 +0200, <keb_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Zgadza się. F10 po pojawieniu się migającejo kursora, ale to pod warunkiem, że
>masz oryginalnie sformatowany dysk z zainstalowanym na nim firmwarem na
To zakladalem w swej naiwnosci. Dla scislosci na tej partycji jest GUI
biosu. Sam bios jest na plycie.

>z innego nie zadziała) ale dawno tam nie byłem, więc nie wiem jak jest dziś.
Sporo tego u nich lezy - jeszcze niedawno zciagalem to gui do
notebooka na cel366 nie zwrocilem uwagi jak daleko wstecz siegaja ich
archiwa.

>czasu restartu kompa). Nic jednak nie poprawiałem bo nie było co. ;-)
Tzn ustawienia byly najszybsze czy najbezpieczniejsze? W obu wypadkach
mozna pozmieniac ;-) zalezy co kto lubi.
Robiles to jakims TweakBiosem?

Pozdrawiam
GLide

--