Re: Gdzie te obniżki ATI ???

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 23:59:32 MET DST

Cześć,

> Kurcze chyba z 2 tygodnie temu przeczytałem że ATI zaplanowało obniżke
> karta na ATI 7500/8500 ... To samo zapowiedzieli producenci że w ciągu
tygodnia także obniżą ceny ...
> A tutaj kicha :-(
> Nie widac żadnych obniżek ...

Jesteś narwany. Napisali początek lipca więc niedługo się pojawią. Obniżki i
nowe modele klonów już wchodzą ... :-)

> Co się dzieje ? Czy tak powoli spadają ceny tylko w Polsce ? Czy co :-(
> Kurcze chce kupić ATI 8500LE a tutaj takie paskudne ceny :-)

Joytech OEM (X-Power) 64MB : 545 zł brutto detal ...
PowerColor 64MB LE (nieźle wypasiony zestaw) : 680 zł brutto detal ...

Nowe Szafiry i SuperGrace po nowych cenach też już "jadą" ... itd. ...
zrozum, że to nie jest tak, że producent daje nowe ceny i nagle od razu
spadają w sklepach ... zejdzie parta wejdzie nowa w nowych cenach ...

Rozumiem, że chciałbyś kupić w sklepie Gigabyte'a Pro za 500 zł ale tego Ci
raczej nikt nie obieca ...

> /// Kaszpir ///

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."