Re: Sterownik SCSI

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 23:10:46 MET DST

Użytkownik "Wojciech Puchar" <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> napisał w
wiadomości

>czy zwracając uwage że NTG Ci pomoge. to NIE jest problem sprzętowy, a
>grupy dot. windows istnieją. skorzystaj z nich

otoz nie pomogles wogole i nie specjalnie sie zgodze z tym NTG no chyba
ze kazdego kto pyta o to skad sciagnac nowe VIA service pack, czy ktory
detonator jest najlepszy uraczysz tym samym tekstem co mnie - ze to NTG.

Ja pytam o sterownik wiec jakby nie bylo jest to zwiazane ze sprzetem.
Nie zadalem pytania w stylu: czym robic zrzuty ekranow pod XP wiec uwazam
ze twoje NTG dotyczace mojego listu bylo naprawde NTG i do tego NTP.

a o grupach dotyczacych windows tez slyszalem i stosowne kroki tam tez
podjalem.

w kazdym razie dzieki za spamerska odpowiedz nie na temat

pozdrawiam,
TP