jaki Cooler polecacie na Durona 700

Autor: WujkO (wujko_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 22:42:37 MET DST

raczej napewno mam bardzo duzą temp na procku i chce jutro zmienic na inny
jaki wentylator polecacie, zeby był dobry i niezbyt drogi
teraz mam jakis TYTAN (jak kupowałem to mówilem w sklepie zeby nie dawali
najgorszego) i nie jestem z niego zadowolony bo bardzo słabo go schładza
(temp do 75 st C)
kumpel ma Volcano 7 na D1000 i sobie chwali tylko dał za niego cos koło 70zł
dostyane cos tanszego a zarazem tak samo wydajnego jak ten V7
polećcie coś bo do jutra nie zostało wiele czasu
pliz

--
pozdrawiam
          Wujko