Re: Jaka płyta główna ??

Autor: Wania (dezerterrr_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 22:18:24 MET DST

> przeciez marka nie jest nowa
> w dodatku uznana

Hey
Wiem o tym ze jest to znany producent, ale w polsce z tego co wiem nigdy
niebylo oficjalnego dystrybutora. Z tego wzgledu marka niejest zbyt uznana w
naszym kraju i nalezaloby wylozyc duza kase na reklame, wysylki sprzetu do
roznych redakcji, rozwoj bazy serwisowej, a czegos takiego dystrybutorzy
niechca sie podjac poniewaz zbyt duze ryzyko niepowodzenia akcji. Latwiej
sprzedawac wszystkim znane Asusy, Microstary, Abity itd... Zreszta czytajac
ta grupe troche niedziwie sie dystrybutorom, w polsce mamy dwie grupy
uzytkownikow ci ktorych nie interesuje to co siedzi w kompie oraz tych
ktorzy sami dobieraja podzesoly do kompa(m.in obecni na pl.comp.pecet)
Problem z tymi drugimi polega na tym ze dla nich istnieja tylko okreslone
firmy jak ktos mial w kompie pare lat temu np. asusa p2b to asus jest dla
niego swietoscia i juz zawsze kupuje asusa... Wiec po co promowac nowe
marki, dla 5 zapalencow ktorzy przeczytali na zachodnich site'ach o plycie
soyo dragon, malo oplacalny biznes, a jak wiadomo chodzi przedewszytskim o
pieniadze..

Pozdr
Bartek