Re: EPSON Stylus Color 800 - brzydki wyrdruk

Autor: aRcHiE (a_at_a.a)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 21:09:42 MET DST

Użytkownik "MazoL" <mazol_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wsadziłem nowe tusze, a wydruki są baaardzo brzydkie.
> Czarny kolor drukuje jako jasno-szary, czerwonego wogole nie ma...
>
> czy jest jakies oprogramowanie dla windows umozliwiające oczyszenie i
> wyrownanie pojemnikow z tuszem jak w drukarchach HP ? moze to by coś
> pomogło... a jak nie to co mam zrobic?

A masz zainstalowane sterowniki EPSONA? czy widowsowe?

Sterowniki Epsona mają opcję czyszczenia głowic i wydruku testowego po
którym widać ile dysz jest zapchanych. Kalibracja głowic też jest.
(sterowwniki dostępne w inecie)

Druga sprawa to jeśli kupiłeś tusze "zamienne"(nieorginalne) jakiejś lipnej
firmy to może cię czekać wyrzucenie drukarki na śmieci.
Jak na razie we znaki dały mi się zamienniki firmy "ARMOR" po których
wyrzuciłem drukarkę EPSON 600 (spaliła się elektronika na głowicy po
kilkakrotnej procedurze jej czyszczenia przez drukarke) i firmy "Print
Rite". Tym razem do wyrzycenia był zregenerowany atramentem tej firmy
kałamarz z nowej drukarki HP930.
W przeciwieństwie do tych shitów których pełno w sklepach bo nikt tego nie
kupuje polecam zamienniki firmy "FULLMARK". Po zregenerowaniu kałamarza nie
trzeba było nawet przeprowadzać procedury czyszczenia głowic.

W starych epsonach o ile sobie przypominam dłuższe naciśnięcie guzika do
wysuwania papieru powodowało wysunięcie głowic przed skończeniem się
atramentu i można wymienić tandetny atrament albo oszukać licznik ilości
atramentu wkładając spowrotem stary kałamarz.

PZDR dla wszystkich.