Modem ASMAX V90 external

Autor: aRcHiE (a_at_a.a)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 21:16:56 MET DST

Proszę o pomoc.

Przez moją nieostrożność w czasie flashowania modemu doprowadziłem do błędu
transmisji i zawartość pamięci flash jest niekompletna. Modemu nie widać już
w systemie i program flashujący także wyświetla errory. Czy jest jakiś inny
sposób zaprogramowania pamięci flash? Czy jest potrzebny do tego jakiś
program serwisowy czy zostaje już tylko wyciągnąć kostkę i zaprogramować ją
w programatorze?

będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi.