Re: Buczenie w glosnikach

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 18:26:01 MET DST

> Dzieki za proby wyjasnienia, ale jak do tych faz ma sie kabel antenowy
?????
> Jezeli zgrywam z VHS to nie ma problemu.

Chodzi pewnie o to ze operator kablowki moze miec urzadzenia zasilane z
innej fazy niz Ty komputer. Magnetowid i kompa pewnie masz z tej samej fazy
i wszystko jest ok. W momencie wpiecia kabla antenowego powstaja roznice
napiecia i przez ekrany kabli audio pewnie plyna jakies prady. U mnie jest
podobny problem tylko ze nie slychac buczenia za to kiedy mam podpiety
komputer do sieci (modem kablowy od kablowki) to przy przylaczaniu lub
odlaczaniu roznych kabelkow wszystko niezle iskrzy i kopie.
Pozdro
Dexter