Re: Kamera VHS + Karta VIVO + Netmeeting = nie dziala !

Autor: Robert Ługowski (robert_l_at_hogart.com)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 16:45:16 MET DST

> odpowiedzieć,
> :)))
> >
> : ))
>
> Rage Fury Pro
>
> I wydaje mi sie ze wszystko byloby dobrze gdyby Netmeeting zobaczyl
chociaz
> ATI Rage Theatre (chip video).
> No ale jak mowie nie widzi : ((

W sumie to mogę na 90 % napisać, że NetMeeting nie działa, bo wymaga
driverów VideoforWindows (dość archaicznych), a tych firma ATI nie raczyła
napisać (i prawdopodobnie już nie napisze). U mnie było to samo, i
poradziłem sobie częściowo tak, że wykorzystałem program pokazujący obraz z
kamery przez FireWire, przy wyłączonym przyspieszaniu sprzętowym, i potem
ten obszar 'pokazuję' programowi SoftCam, który udaje driver WfV, który jest
rozpoznawany przez Net Meeting. Ale nie jestem szczególnie z tego
zadowolony, bo kabel Fire Wire jest krótki i sztywny (i nie mogę podłączyć
dowolnego źródła sygnału video, tylko nie tanią kamerę DV). Podobno istnieje
coś takiego jak WDM->VfM Mapper, który teoretycznie mógłby rozwiązać ten
problem, ale jeszcze nie miałem okazji tego wypróbować.

Pozdrawiam, i liczę na jakieś info, jeśli uda się ten problem rozwiązać w
inny sposób.

Robert i sfora
http://zefcio.republika.pl