klopoty z tabletami

Autor: Michał Kamil Kulesza (coolash_at_poczta.portal.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 16:42:13 MET DST

Swego czasu kupilem tablet Pentagram DuoPen USB. Po kilku miesiącach
coraz bardziej widać było drżenie kursora. Ponieważ drżenie pojawia
się po jakimś czasie, w serwisie nic nie znaleźli... Potem był DuoPen
Serial. Po kilku miesiącach to samo. Kilka dni temu porwałem się na
WACOMA. Precyzja, kultura pracy i inne takie - bez zarzutu. Ale dziś
widzę, że zaczyna drżeć!!! Próbowałem już uziemiać komputer (objawy
zbierających się ładunków), trzymać tablet na kolanach, daleko od
monitora, podłączać do innego komputera... Nic.

Szukam kogoś z podobnym problemem, najchętniej już rozwiązanym...

Pozdrawiam, Michał