Re: Belinea ?

Autor: ddd (ddd_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 15:36:51 MET DST

Kinga wrote:

> Witam!
>
> Czy ktos z grupowiczow uzywa monitora Belinea??
> Ja mam model 105035 i zauwazylem ze po 2-och latach

ja mam 105080

> stracil on ostrosc - byl na gwarancji wiec wymienili mi jakis element o
> nazwie T404
> Teraz po kolejnych 2-och latach znow traci ostrosc

mi sie zepsul gdzies po roku, serwis wpisal wymiane podobnie
tajemniczego ukladu i od tej pory dziala OK, ostrosci nie traci a ma juz
   okolo 4 lata

Mnie w moim denerwuje to, ze po wlaczeniu obraz jest pionowo troche wiekszy niz po dluzszej pracy, nastepuje lekkie /tak o jakies 3 mm/ zcisniecie obrazu jak juz sobie troche popracuje. Zglaszalem to w serwisie, ale nie uznali reklamacji tlumaczac ze to "wlasciwosc kineskopu" i wystepuje w tych modelach.

ddd