Re: Buczenie w glosnikach

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 15:06:58 MET DST

> Postaram sie sprobowac (mam w chacie 3 fazy), ale co w przypadku gdybym
mial
> jedna faze ? Jednak, czytalem gdzies, ze wspolpracujace urzadzenia powinny
> byc podlaczone do tej samej fazy - wzgledy bezpieczenstwa.

Sa dwie szkoly. Jesli chodzi o sprzet komputerowy, to rzeczywiscie
najbezpieczniej (i dla uzytkownikow i dla sprzetu) zeby wszystko bylo pod
jedna faza.
Ale kiedys jak gralem w zespole muzycznym, to zawsze i za wszelka cene
staralismy sie podlaczac sie do sieci tak, zeby wszystkie piece byly pod
roznymi fazami a nie pod jedna, bo wtedy mniej "jechaly". (wiadomo ze fazy
sa trzy, wiec jesli piece sa cztery albo piec to i tak ktores dwa musza byc
pod jedna faza, ale to zawsze lepiej niz jkaby wszystkie byly razem.

A swoja droga, najwazniejsze jest dobrze uziemione ekranowanie przewodow i
sprzetu. Masz tak wszystko pouziemiane? Dobrej jakosci kable masz wszedzie?
bo jak czasami patrze na to jak jest podlaczany na przyklad CD-ROM do karty
dzwiekowej ( w sensie jakim kablem - bez ekranu ZADNEGO) to mnie zalosc
ogarnia...
Pozdrawiam!
MA